Školní poradenské pracoviště (ŠPP) - Gymnázium T. G. Masaryka Hustopeče
ŠKOLNÍ ROK 2023/2024
Vedoucí pracoviště a výchovný poradce: Mgr. Pavla Němečková
- koordinace poradenských služeb ve škole
- kariérové poradenství
- řešení výukových problémů žáků
- organizace péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
- organizace péče o mimořádně nadané žáky
- individuální pomoc žákům a rodičům při řešení problémů
- konzultační hodiny: středa 13:10 – 13:55 hodin, jinak po domluvě dle potřeby kabinet 2.1.
- kontakt: tel.: 519 360 576
email: p-nemeckova@gymhust.cz
Školní metodik prevence: Mgr. Kateřina Baťalíková, Ph.D.
- prevence a řešení rizikového chování a sociálně-patologických jevů
- práce s třídními kolektivy
- spolupráce s externími institucemi
- organizace besed, seminářů a přednášek pro učitele, žáky i jejich rodiče
- prevence školní neúspěšnosti
- konzultační hodiny: úterý 12.20 – 13.05 hodin, jinak po domluvě dle potřeby kabinet 2.1.
- kontakt: tel.: 519 360 576
email: k-batalikova@gymhust.cz
Školní psycholog: Mgr. Martina Krišková
- poskytování poradenských a konzultačních služeb žákům, jejich rodičům i pracovníkům školy
- pomoc při řešení osobních a vztahových problémů
- pomoc při řešení studijních obtíží
- krizová intervence při aktuálních problémech žáků a třídních kolektivů
- podpora příznivého sociálního klimatu školy
- kariérové poradenství (ve spolupráci s VP)
- primární prevence sociálně-patologických jevů (ve spolupráci s MP)
- spolupráce se školskými poradenskými pracovišti a dalšími externími subjekty
Žáci se ke školnímu psychologovi objednávají z vlastní iniciativy, nebo na podnět učitelů či rodičů. V případě zájmu a souhlasu zákonných zástupců může být poskytována i dlouhodobější péče.
ŽÁDOST O PORADENSKOU SLUŽBU ŠKOLNÍHO PSYCHOLOGA
- konzultační hodiny: pondělí 8.00 – 15.00 hodin
úterý 8:00 - 10:00, 13:00 - 15:00 hodin kabinet 0.1.
- kontakt: tel.: 519 360 561
email: m-kriskova@gymhust.cz
Vedle kabinetu 01, kde sídlí školní psycholog, se NOVĚ nachází schránka důvěry, do které je možné vložit informaci o problému, o kterém není pro žáka snadné mluvit otevřeně.